*********************************** STRONA ZAWIERA TEKSTY OBRAZOBURCZE!!! CZYTASZ NA WŁASNE RYZYKO**************************

piątek, 25 lutego 2011

LISTY DO RADIA ROCK MA RYJA

List 1

Drogie Radio Rock Ma Ryja.

Jestem emerytką. Całą swoją emeryturę wysłałam na zbożny cel. Czyli do Waszego Radia. A teraz jestem głodna. Przyślijcie mi trochę pieniędzy.

Podpisano: Babcia Genowefa Cymbał

Odpowiedź Redakcji RRMR

Szanowna Pani Cymbał. Nie z nami takie numery. Znamy się na takich przebiegłych wyłudzaczach, ale będąc redakcją katolickiego radia, przesyłamy pani przepis na tani chleb z wiórów i wikliny.

Podpisano: Redakcja

List 2

Drogie Radio Rock Ma Ryja

Chleb z wiórów jest do dupy. Zjadłam za to waszą kopertę i znaczek.



Podpisano: Babcia Genowefa Cymbał

Odpowiedź Redakcji RRMR

Szanowna Pani Cymbał. Niech Pani zaufa Bogu i opatrzności. Za miesiąc dostanie Pani nową emeryturę i będzie mogła Pani żyć w luksusie i podzielić się tym z ubogimi, czyli nami.

Podpisano: Redakcja


List 3

Drogie Radio Rock Ma Ryja

Zamiast emerytury przesyłam Wam przepis na chleb z wiórów i wikliny.

Podpisano: Babcia Genowefa Cymbał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz