*********************************** STRONA ZAWIERA TEKSTY OBRAZOBURCZE!!! CZYTASZ NA WŁASNE RYZYKO**************************

wtorek, 22 marca 2011

TYLE SEKSU A TYLKO 2 KALORIE

„TYLE SEKSU A TYLKO 2 KALORIE” 


Posłuchaj kochanie, on mi dzisiaj stanie 
Tak rzekłem do żony, wychodząc, wkurzony 
I takoż się stało, jako rzekłem rano 
Kiedy w pracy byłem, zegarek mi stanął 




UWAGA!!! 


Powyższy utwór został uhonorowany 
następującymi nagrodami: 


1. Nagroda Hugo – za dwuznaczność, obsceniczność i wielokrotne,
 niepoprawne użycie przecinków. 
2. Nagrodą Nebula – za styl i formę przypominające najstarsze 
zabytki sztuki piśmienniczej, odkryte w grotach Machu Picchu. 
3. Nagrodą Pulitzera – przez przypadek zbieżności nazwiska autora
 z wynalazcą pierwszego parowego wibratora. 
4. Złotym Krzyżem Zasługi – za głęboki artyzm i treści filozoficzne
 zawarte w zdaniu pomiędzy drugim a trzecim przecinkiem. 
5. Oscarem – za najlepszy scenariusz filmu grozy. 
6. British Awards – za melodyjność. 
7. Nagrodą Stowarzyszenia Twórców Polskich – za użycie dawno
 zapomnianych wyrazów: “takoż” i “rzekłem”. 
8. Nagrodą Związku Miłośników Żółwi i Chomików – za nieużycie 
żadnego z wyżej wymienionych zwierzątek do prób nad wierszem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz